Skriv ut den här sidan

Felanmälan och service

Beställa service

Tidbokning för reparation av trasigt hjälpmedel och förebyggande underhåll, besiktning av hjälpmedel, personlig teknisk support samt rekonditionering av inkomna hjälpmedel sköts av våra servicetekniker. Service beställs på telefon eller via arbetsorder.
I de fall ersättningshjälpmedel behövs skall detta framgå på arbetsordern.

Felanmälan och service

Måndag - fredag 8.00-16.30

Service kvällar, nätter och helger

Nödsituation på grund av att ditt hjälpmedel har gått sönder?

Då kan du ringa till jourhavande tekniker. Innan du ringer bör du ha tagit reda på vilket registreringsnummer ditt hjälpmedel har. 

Telefonnumret är det samma som under våra öppettider. Se telefonnummer till höger.

Uteservice

Hjälpmedel Stockholm har möjlighet att erbjuda service på hjälpmedel hemma hos brukaren. Om service endast kan utföras hemma hos brukaren ska detta framgå på arbetsordern. Servicen omfattar inte hjälpmedel som hanteras av Teknisk Service - MAH.

Senast ändrad: 2017-02-03